- برنامه درسی
- مفهوم سمبولیک
- فهم نهادی
- از وحدت پارادایمی تایلری تا کثرت ناظر به گفتمان های معاصر
- فاصله گرفتن از مدرسه
- هزار صدایی
- ماهیت مکالمه ای
- کنش عملی اجتماعی
- متا تئوری برنامه درسی
- شکست پارادایمی
- اهمیت توجه به تاریخ
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
بخش اول فصل ۱۵: مقدمه
بخش دوم: قلمرو برنامه درسی امروز
بخش سوم: از رشته چه به گوش می رسد؟
بخش چهارم و پنجم از فصل ۱۵
پاره ای نکات تحلیلی و تفسیری درباره کتاب
سخنان دکتر زهرا نیکنام، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
جمع بندی و ارائه گزارش اجرای پروژه بازخوانی کتاب
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.