• برنامه درسی
  • انسان گرایی
  • بحران معنا
  • ساختار دیسیپلینی
  • زبان برنامه درسی
  • نومفهوم سازی
  • تغییر پارادایمی

سخنان دکتر فرشته آل حسینی، دانش آموخته رشته فلسفه تربیت از دانشگاه تربیت مدرس، پژوهشگر آزاد، نویسنده و مترجم:

سخنان دکتر نیلوفر مرتضی نژاد، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه خوارزمی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه:

بخش اول:

بخش دوم:

سخنان دکتر سارا سادات خلیفه سلطانی، دانش آموخته برنامه ریزی درسی در آموزش عالی از دانشگاه شهید بهشتی:

بخش اول:

بخش دوم:

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *