Null, W. (2017). Curriculum: From Theory to Practice. Rowman & Littlefield.
- برنامه درسی
- نسبت Liberal Curriculum با Deliberation
- هدف جوهری تربیت
- ایدئولوژی های برنامه درسی
- نسبت Deliberative با سایر سنت های برنامه درسی
- ایده Deliberative به مثابه یک فرانظریه
- تربیت لیبرال
- چرخش پیشامدرن
- فضیلت در برنامه درسی فکورانه
- فلسفه اخلاق
- هنر التقاط
- رابطه آشوب نظری و هنر التقاط
پیشینه بحث: برنامه درسی: از نظریه به عمل
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی:
بخش اول: مقدمه و سنت های برنامه درسی
بخش دوم: از نظریه به عمل
سخنان پرنیان تقی پور، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.