Null, W. (2017). Curriculum: From Theory to Practice. Rowman & Littlefield.

  • برنامه درسی
  • نسبت Liberal Curriculum با Deliberation
  • هدف جوهری تربیت
  • ایدئولوژی های برنامه درسی
  • نسبت Deliberative با سایر سنت های برنامه درسی
  • ایده Deliberative به مثابه یک فرانظریه
  • تربیت لیبرال
  • چرخش پیشامدرن
  • فضیلت در برنامه درسی فکورانه
  • فلسفه اخلاق
  • هنر التقاط
  • رابطه آشوب نظری و هنر التقاط

پیشینه بحث:  برنامه درسی: از نظریه به عمل

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی:

بخش اول: مقدمه و سنت های برنامه درسی

بخش دوم: از نظریه به عمل

سخنان پرنیان تقی پور، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی:

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *