بازخوانی کتاب فهم برنامه درسی (پاینار و همکاران، ۱۹۹۵): فصل ۶: فهم برنامه درسی به عنوان یک متن نژادی
- برنامه درسی
- نظریه نژادی
- جهت گیری های برنامه درسی سیاه
- چندفرهنگی گرایی
- هویت و سرکوب
- مسائل مربوط به عملکرد نهادی
- نمایندگی های نژادی
- سیاست برنامه درسی
- اهمیت نژاد
پیشینه ی بحث: http://mehrmohammadi.ir/rics62
سخنان دکتر علیرضا صادقی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی:
سخنان دکتر زینب ابراهیمی، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.