بازخوانی کتاب فهم برنامه درسی (پاینار و همکاران، ۱۹۹۵): فصل ۶: فهم برنامه درسی به عنوان یک متن نژادی

  • برنامه درسی
  • نظریه نژادی
  • جهت گیری های برنامه درسی سیاه
  • چندفرهنگی گرایی
  • هویت و سرکوب
  • مسائل مربوط به عملکرد نهادی
  • نمایندگی های نژادی
  • سیاست برنامه درسی
  • اهمیت نژاد

پیشینه ی بحث: http://mehrmohammadi.ir/rics62

سخنان دکتر علیرضا صادقی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی:

سخنان دکتر زینب ابراهیمی، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *