Kincheloe, J. L. (2008). Knowledge and critical pedagogy: An introduction (Vol. 1). Springer Science & Business Media
-
- دانش
- کنجکاوی معرفت شناسانه
- نقد معرفت شناسی سنتی غرب
- تولید دانش و رابطه آن با تربیت
- معرفت شناسی سنتی غرب و تاثیر آن بر تربیت
- پردازش یک معرفت شناسی پیچیده انتقادی
- سیاست شناسی انتقادی دانش
- FIDUROD
F: رسمی بودن دانش
I: رام نشدنی و لجوج بودن دانش
D: فرض بافت زدایی نشده دانش
U: جهانشمولی دانش
R: فروکاست گرایانه بودن دانش
OD: تک بعدی بودن دانش
دریافت متن دیجیتال کتاب: Joe_L_Kincheloe_Knowledge_and_Critical_PedagogyBookFi_org
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر علی خورسندی طاسکوه، استادیار گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی:
بخش اول: کلیات و مبانی نظری و بازخوانی بخش اول کتاب
بخش دوم: بازخوانی بخش های دوم و سوم کتاب
سخنان دکتر نرگس سادات سجادیه، استادیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران:
بخش اول: امتیازات و ویژگی های کتاب
بخش دوم: ارتباط بین معرفت شناسی مورد نظر کینچلو و تربیت انتقادی
سخنان دکتر فهیمه گندمی، دانش آموخته رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت مدرس:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.