The New Meaning of Educational Change (Fullan)
- نقد آراء مایکل فولن
- جهانشمولی تغییر
- استانداردسازی، آزمونسازی، خصوصیسازی
- نادیده گرفتن نقش والدین و دانشآموزان
- کنترل متخصصان
- مدلهای صنعتی
- نگاه سطحی به رفتار
- عدم توجه به روابط قدرت
- فولن و دغدغه ثمربخش رودن تغییر
- نگاه نتیجه مدار
- عدالت آموزشی
دریافت متن دیجیتال کتاب: The New Meaning of Educational Change
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر مجید ملکان، مدرس دانشگاه تورنتو:
سخنان دکتر زهرا گویا، استاد آموزش ریاضی دانشگاه شهید بهشتی:
منابع مرتبط جهت مطالعه بیشتر:
Giltin A. (2000). The truth is in the details. Journal of Educational Change, 1(2), 211-217
Baker, P.J. (2001). Michael Fullan’s Compelling Vision of Educational Change: Cultivating Meaningful Relationships for All . Planning and Changing, 32(n3&4), 128-43
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.