The New Meaning of Educational Change (Fullan)

  • نقد آراء مایکل فولن
  • جهانشمولی تغییر
  • استانداردسازی، آزمون‌سازی، خصوصی‌سازی
  • نادیده گرفتن نقش والدین و دانش‌آموزان
  • کنترل متخصصان
  • مدل‌های صنعتی
  • نگاه سطحی به رفتار
  • عدم توجه به روابط قدرت
  • فولن و دغدغه ثمربخش رودن تغییر
  • نگاه نتیجه مدار
  • عدالت آموزشی

دریافت متن دیجیتال کتاب: The New Meaning of Educational Change

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:


سخنان دکتر مجید ملکان، مدرس دانشگاه تورنتو: 


سخنان دکتر زهرا گویا، استاد آموزش ریاضی دانشگاه شهید بهشتی:

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *