Eisner, E. W. (1994). Cognition and Curriculum Reconsidered. Teachers College Press.
برنامه درسی
اصلاح برنامه درسی
اصلاح مدرسه
فهم تجربه
اشکال فهم
اشکال بازنمایی
مدرسه به منزله فرهنگ
دریافت متن دیجیتال کتاب: Cognition and Curriculum Recons – Elliot W. Eisner
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر علی نوری، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه ملایر:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.