Eisner, E. W. (1994). Cognition and Curriculum Reconsidered. Teachers College Press.

برنامه درسی
اصلاح  برنامه درسی
اصلاح مدرسه
فهم تجربه
اشکال فهم
اشکال بازنمایی
مدرسه به منزله فرهنگ

دریافت متن دیجیتال کتاب: Cognition and Curriculum Recons – Elliot W. Eisner

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر علی نوری، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه ملایر: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *