Eisner, E. W. (2017). The enlightened eye: Qualitive inquiry and the enhancement of educational practice. Teachers College Press.

  • آیزنر
  • برنامه درسی
  • چشم بصیر
  • پژوهش کیفی
  • روش در پژوهش کیفی
  • خبرگی آموزشی
  • شعور انسانی
  • تصورات تربیتی
  • نقد تربیتی
  • مشاهده
  • معنا

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر زهرا گویا، استاد آموزش ریاضی دانشگاه شهید بهشتی: 

سخنان دکتر مصطفی قادری، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی:

سخنان دکتر سید احمد مدنی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه کاشان: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *