Kincheloe, J. L. (2008). Knowledge and critical pedagogy: An introduction (Vol. 1). Springer Science & Business Media

    • دانش
    • کنجکاوی معرفت شناسانه
    • نقد معرفت شناسی سنتی غرب
    • تولید دانش و رابطه آن با تربیت
    • معرفت شناسی سنتی غرب و تاثیر آن بر تربیت
    • پردازش یک معرفت شناسی پیچیده انتقادی
    • سیاست شناسی انتقادی دانش
    • FIDUROD

F: رسمی بودن دانش

I: رام نشدنی و لجوج بودن دانش

D: فرض بافت زدایی نشده دانش

U: جهانشمولی دانش

R: فروکاست گرایانه بودن دانش

OD: تک بعدی بودن دانش

دریافت متن دیجیتال کتاب: Joe_L_Kincheloe_Knowledge_and_Critical_PedagogyBookFi_org

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر علی خورسندی طاسکوه، استادیار گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی:

بخش اول: کلیات و مبانی نظری و بازخوانی بخش اول کتاب

بخش دوم: بازخوانی بخش های دوم و سوم کتاب

سخنان دکتر نرگس سادات سجادیه، استادیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران:

بخش اول: امتیازات و ویژگی های کتاب

بخش دوم: ارتباط بین معرفت شناسی مورد نظر کینچلو و تربیت انتقادی

سخنان دکتر فهیمه گندمی، دانش آموخته رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت مدرس:

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *