Curriculum Theorizing and Teacher Education: Complicating Conjuctions (Phelan, 2015)

  • برنامه درسی
  • تربیت معلم
  • اندیشه‌های فلسفی
  • تعلق و وابستگی
  • آزادی معلمان
  • مواجهه انتقادی
  • نظریه و عمل
  • برنامه درسی و پداگوژی
  • تازه‌کار و متخصص
  • صورت‌بندی‌های یادگیری حرفه‌ای
  • توجه به بافت
  • شناخت معلم
  • ظرفیت باورهای معلمان
  • ساختار روابط معلمان
  • قدرت و مکان
  • تعارضات و مواجهه سنجیده
  • سوژگی
  • پرکتیکال
  • هویت معلم
  • شوخ طبعی

 

دریافت متن دیجیتال کتاب: Curriculum Theorizing and Teacher Education

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر رحمت‌الله خسروی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *