Curriculum Theorizing and Teacher Education: Complicating Conjuctions (Phelan, 2015)
- برنامه درسی
- تربیت معلم
- اندیشههای فلسفی
- تعلق و وابستگی
- آزادی معلمان
- مواجهه انتقادی
- نظریه و عمل
- برنامه درسی و پداگوژی
- تازهکار و متخصص
- صورتبندیهای یادگیری حرفهای
- توجه به بافت
- شناخت معلم
- ظرفیت باورهای معلمان
- ساختار روابط معلمان
- قدرت و مکان
- تعارضات و مواجهه سنجیده
- سوژگی
- پرکتیکال
- هویت معلم
- شوخ طبعی
دریافت متن دیجیتال کتاب: Curriculum Theorizing and Teacher Education
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر رحمتالله خسروی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.