انتشار دوره ۳ شماره ۱ ، زمستان ۲۰۲۰ فصلنامه مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی
🔴دارای درجه علمی پژوهشی و ای اس سی
مطالب این شماره از مجله:
۱. مقایسه بازنمود ” خود” و ” دیگری ” در کتاب های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران و هند از دیدگاه تحلیل انتقادی کلام
مجتبی مقصودی
۲. بررسی تطبیقی تجارب ژرف نگری ( تاملی ) معلمان متخصص دوره ابتدایی در ایران و عراق
شاهرخ محمدی ؛ محمود مهرمحمدی ؛ مصطفی قادری ؛ مجید علی عسگری
۳. بررسی تطبیقی اهداف برنامه درسی هنر دوره ابتدایی در برزیل ، یونان ، ایران و کره جنوبی
سمیه فلاح تفتی ؛ رضا جعفری هرندی ؛ مینا سادات طباطبایی
۴. ارزیابی مولفه های سازمان یادگیرنده در دانشگاه کابل از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان
کاظم کاظمی ؛ محمد امینی ؛ اسدالله بابایی فرد
۵. بررسی تطبیقی الگوهای مدیریت استعداد : درس هایی برای نظام منابع انسانی ایران
مهرداد یزدانی ؛ سراج الدین محبی ؛ مهدی باقری ؛ محمد حسین رنجبر
۶. مطالعه تطبیقی محتوای کتاب های ریاضی پایه پنجم ایران و مدارس بین الملل بر اساس مولفه های تفکر انتقادی
مرتضی سمیعی زفرقندی ؛ ابوطالب سعادتی شامیر ؛ مریم شمس الهی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.