انتشار دوره ۳ شماره ۱ ، زمستان ۲۰۲۰ فصلنامه مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی

🔴دارای درجه علمی پژوهشی و ای اس سی

http://journal.cesir.ir

مطالب این شماره از مجله:

۱. مقایسه بازنمود ” خود” و ” دیگری ” در کتاب های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران و هند از دیدگاه تحلیل انتقادی کلام

مجتبی مقصودی

۲. بررسی تطبیقی تجارب ژرف نگری ( تاملی ) معلمان متخصص دوره ابتدایی در ایران و عراق

شاهرخ محمدی ؛ محمود مهرمحمدی ؛ مصطفی قادری ؛ مجید علی عسگری

۳. بررسی تطبیقی اهداف برنامه درسی هنر دوره ابتدایی در برزیل ، یونان ، ایران و کره جنوبی

سمیه فلاح تفتی ؛ رضا جعفری هرندی ؛ مینا سادات طباطبایی

۴. ارزیابی مولفه های سازمان یادگیرنده در دانشگاه کابل از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان

کاظم کاظمی ؛ محمد امینی ؛ اسدالله بابایی فرد

۵. بررسی تطبیقی الگوهای مدیریت استعداد : درس هایی برای نظام منابع انسانی ایران

مهرداد یزدانی ؛ سراج الدین محبی ؛ مهدی باقری ؛ محمد حسین رنجبر

۶. مطالعه تطبیقی محتوای کتاب های ریاضی پایه پنجم ایران و مدارس بین الملل بر اساس مولفه های تفکر انتقادی

مرتضی سمیعی زفرقندی ؛ ابوطالب سعادتی شامیر ؛ مریم شمس الهی

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *