این مبحث که بعنوان سخنرانی کلیدی در سیزدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران ارائه شده است  شامل دو بخش می باشد. در بخش نخست به توصیف وضعیت کنونی نیسبت عمل و تظر دربرنامه درسی تربیت معلم ایران پرداخته می شود و در بخش دوم این نسبت بلحاظ تئوریک مورد بحث قرار گرفته و سه وضعیت  که البته ترکیب آن ها متصور و مطلوب است شرح داده می شوند.

دریافت متن کامل سخنرانی:

واکاوی فاصله نظر تا عمل در برنامه درسی تربیت معلم ایران

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *