Hlebowitsh, P. (2012). When best practices aren’t: A Schwabian perspective on teaching. Journal of Curriculum Studies, 44(1), 1-12.

🔹#شواب
🔹#لبویش
🔹#تدریس_موثر
🔹#بهترین_رویه_عمل
🔹#علمی

دریافت فایل الکترونیکی مقاله:

https://t.me/rics_mmm1959/2418

مرورکننده: اعظم زرقانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس و پژوهشگر دانشگاه

https://t.me/rics_mmm1959/2417

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *