Quinn, M. (Ed.). (2019). Complexifying curriculum studies: Reflections on the generative and generous gifts of William E. Doll, Jr. Routledge.
🔸#پیچیده سازی برنامه درسی
🔸#برنامه درسی بهمثابه پژواک خنده خداوند
🔸#برنامه درسی بهمثابه زیست شاعرانه
🔸#گفتوگوهای پیچیده
🔸#برنامه درسی بهمثابه راز
🔸#برنامه درسی بهمثابه نامه ای الهامبخش
🔸#برنامه درسی بهمثابه بازی با تفاوتها
🔸#مربی بازیگوش
دریافت فایل الکترونیکی کتاب:
مرورکننده: مصطفی قادری، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.