پیچیده سازی مطالعات برنامه درسی: تأملی بر هدایای سخاوتمندانه و خلاقانه ویلیام دال جونیور (کوئین، 2019)

Quinn, M. (Ed.). (2019). Complexifying curriculum studies: Reflections on the generative and generous gifts of William E. Doll, Jr. Routledge.

🔸#پیچیده سازی برنامه درسی
🔸#برنامه درسی به‌مثابه پژواک خنده خداوند
🔸#برنامه درسی به‌مثابه زیست شاعرانه
🔸#گفت‌و‌گوهای پیچیده
🔸#برنامه درسی به‌مثابه راز
🔸#برنامه درسی به‌مثابه نامه ای الهام‌بخش
🔸#برنامه درسی به‌مثابه بازی با تفاوت‌ها
🔸#مربی بازیگوش

دریافت فایل الکترونیکی کتاب:

https://t.me/rics_mmm1959/2380

مرورکننده: مصطفی قادری، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی

https://t.me/rics_mmm1959/2379

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *