یادگیری-مرئی-ادامه-راه؛-سنتز-بیش-از-2100-فراتحلیل-در-ارتباط-با-موفقیت-تحصیلی

Hattie, J. (2023). Visible learning: The sequel: A synthesis of over 2,100 meta-analyses relating to achievement. Taylor & Francis.

🔸#تأثیرات_مدرسه
🔸#تأثیرات_خارج_از_مدرسه
🔸#شکاف_تحصیلی
🔸#یادگیری_خدمات
🔸#برنامه_های_بعد_از_مدرسه
🔸#فعالیت_های_فوق_برنامه
🔸#تکلیف

دریافت فایل الکترونیکی کتاب:

https://t.me/rics_mmm1959/2256

مرورکننده: حشمت‌اله نظری، دکتری تکنولوژی آموزشی، دانشگاه تربیت مدرس

https://t.me/rics_mmm1959/2447

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *