یادگیری-مرئی-ادامه-راه؛-سنتز-بیش-از-2100-فراتحلیل-در-ارتباط-با-موفقیت-تحصیلی

Hattie, J. (2023). Visible learning: The sequel: A synthesis of over 2,100 meta-analyses relating to achievement. Taylor & Francis.

🔸#معلم
🔸#تدریس
🔸#شفافیت
🔸#همراستایی
🔸#تفکر_ارزیابانه

دریافت فایل الکترونیکی کتاب:

https://t.me/rics_mmm1959/2256

مرورکننده: ابراهیم طلائی، دکتری تعلیم و تربیت، دانشیار دانشگاه تربیت مدرس

https://t.me/rics_mmm1959/2448

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *