Macdonald, B. J. (Ed.). (1995). Theory as a prayerful act: The collected essays of James B. Macdonald (Vol. 22). Peter Lang Pub Incorporated
- مبانی ارزشی برنامه درسی
- برنامه درسی به مثابه فرایندی سیاسی
- برنامه درسی، خودآگاهی و تغییر اجتماعی
- نظریه، عمل و چرخه هرمنوتیک
پیشینه بحث:
بخش اول:
نظریه به مثابه کنش متافیزیکی (مک دانلد، ۱۹۹۵) – استاد محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir)
بخش دوم:
نظریه به مثابه کنش متافیزیکی (مک دانلد، ۱۹۹۵) – بخش دوم – استاد محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir)
سخنان دکتر فریدون شریفیان جزی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه اصفهان:
فصل هشتم
https://t.me/rics_mmm1959/1670
فصل نهم
https://t.me/rics_mmm1959/1671
فصل دهم
https://t.me/rics_mmm1959/1672
فصل یازدهم
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.