Macdonald, B. J. (Ed.). (1995). Theory as a prayerful act: The collected essays of James B. Macdonald (Vol. 22). Peter Lang Pub Incorporated

  • مبانی ارزشی برنامه درسی
  • برنامه درسی به مثابه فرایندی سیاسی
  • برنامه درسی، خودآگاهی و تغییر اجتماعی
  • نظریه، عمل و چرخه هرمنوتیک

پیشینه بحث:

بخش اول:

نظریه به مثابه کنش متافیزیکی (مک دانلد، ۱۹۹۵) – استاد محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir)

بخش دوم:

نظریه به مثابه کنش متافیزیکی (مک دانلد، ۱۹۹۵) – بخش دوم – استاد محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir)

پوستر

سخنان دکتر فریدون شریفیان جزی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه اصفهان:

فصل هشتم

https://t.me/rics_mmm1959/1670

فصل نهم

https://t.me/rics_mmm1959/1671

فصل دهم

https://t.me/rics_mmm1959/1672

فصل یازدهم

https://t.me/rics_mmm1959/1673

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *