Schiro, M. (2013). Curriculum theory: Conflicting visions and enduring concerns. Sage
- ایدئولوژی های برنامه درسی
- ایدئولوژی دانش پژوهان آکادمیک
- ایدئولوژی کارایی اجتماعی
- ایدئولوژی یادگیرنده محور
- ایدئولوژی بازسازی اجتماعی
- نظریه انتقادی
دریافت فایل الکترونیک کتاب:
نکات مقدماتی:
دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
مروری بر فصول ۱، ۶ و ۷
دکتر ابراهیم طلائی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
مصطفی اسفندیاری، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
فصل ۲: ایدئولوژی دانش پژوهان آکادمیک
فصل ۳: ایدئولوژی کارایی اجتماعی
نرگس وکیلی، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
فصل ۴: ایدئولوژی یادگیرنده محور
فصل ۵: ایدئولوژی بازسازی اجتماعی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.