Okada, A. & Bamkin, S. (2022). Japan’s School Curriculum for The 2020s: Politics, Policy, and Pedagogy (Vol. 67). Springer Nature
- برنامه درسی ملی
- ژاپن
- یادگیری فعال
- محتوای جدید
- تصمیمات پاندولی
- جامعه دانش بنیان
- سیاست آموزش زبان انگلیسی
دریافت فایل الکترونیکی کتاب:
https://t.me/rics_mmm1959/2208
پیشگفتار:
محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس:
https://t.me/rics_mmm1959/2204
فصل اول:
https://t.me/rics_mmm1959/2205
فصل دوم:
سید محمد حسینی، دکتری مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر مطالعات آموزش و پرورش:
https://t.me/rics_mmm1959/2206
فصل سوم:
مرضیه دهقانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه تهران:
فصل ششم:
غلامرضا کیانی، دکتری آموزش زبان انگلیسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس:
https://t.me/rics_mmm1959/2208
فصل هشتم:
محمود امانی طهرانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر حوزه آموزش علوم
https://t.me/rics_mmm1959/2211
فصل دهم:
آیدین مهدیزاده، دکتری مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر حوزه آموزش هنر
فصل چهارم:
صغری ملکی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان:
https://t.me/rics_mmm1959/2217
فصل پنجم:
مهدی نامداری پژمان، دکتری مدیریت آموزشی، پژوهشگر حوزه آموزش و تربیت معلم:
https://t.me/rics_mmm1959/2218
فصل هفتم:
محمد آرمند، دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشیار سازمان سمت:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.