اوکادا و بامکین (2022). برنامه‌درسی مدارس ژاپن برای دهه 2020: سیاستها، خط مشی و آموزش.

Okada, A. & Bamkin, S. (2022). Japan’s School Curriculum for The 2020s: Politics, Policy, and Pedagogy (Vol. 67). Springer Nature

  • برنامه درسی ملی
  • ژاپن
  • یادگیری فعال
  • محتوای جدید
  • تصمیمات پاندولی
  • جامعه دانش بنیان
  • سیاست آموزش زبان انگلیسی

دریافت فایل الکترونیکی کتاب:

https://t.me/rics_mmm1959/2208


پیشگفتار:

محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس:

https://t.me/rics_mmm1959/2204

فصل اول:

https://t.me/rics_mmm1959/2205


فصل دوم:

سید محمد حسینی، دکتری مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر مطالعات آموزش و پرورش:

https://t.me/rics_mmm1959/2206


فصل سوم:

مرضیه دهقانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه تهران:

https://t.me/rics_mmm1959/2207

اوکادا و بامکین (2022). برنامه‌درسی مدارس ژاپن برای دهه 2020: سیاستها، خط مشی و آموزش.


فصل ششم:

غلامرضا کیانی، دکتری آموزش زبان انگلیسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس:

https://t.me/rics_mmm1959/2208


فصل هشتم:

محمود امانی طهرانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر حوزه آموزش علوم

https://t.me/rics_mmm1959/2211


فصل دهم:

آیدین مهدیزاده، دکتری مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر حوزه آموزش هنر

https://t.me/rics_mmm1959/2213

اوکادا و بامکین (2022). برنامه‌درسی مدارس ژاپن برای دهه 2020: سیاستها، خط مشی و آموزش.

فصل چهارم:

صغری ملکی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان:

https://t.me/rics_mmm1959/2217


فصل پنجم:

مهدی نامداری پژمان، دکتری مدیریت آموزشی، پژوهشگر حوزه آموزش و تربیت معلم:

https://t.me/rics_mmm1959/2218


فصل هفتم:

محمد آرمند، دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشیار سازمان سمت:

https://t.me/rics_mmm1959/2219

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *