دانش عاری از دیسیپلین‌ها؛ نقدی بر جزمیت دیسیپلینی واقع‌گرایی اجتماعی. (بارتون 2024)

Barton, K. C. (2024). Knowledge without disciplines: a critique of social realism’s disciplinary fixation. Journal of Curriculum Studies, 56(3), 235-245

🔸 #دانش_ارزشمند
🔸 #دانش_قدرتمند
🔸 #مایکل_یانگ
🔸 #واقعگرایی_اجتماعی
🔸 #دانش_رشته_ای
🔸 #سواد_رشته_ای
🔸 #برنامه_درسی_دانش_بنیان

دریافت فایل الکترونیکی مقاله:

https://t.me/rics_mmm1959/2596

مرورکننده: ابراهیم طلائی، دکتری تعلیم و تربیت، ‌دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس

بخش اول:

https://t.me/rics_mmm1959/2597

بخش دوم:

https://t.me/rics_mmm1959/2598

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *