Lewis, L., & Chandley, N. (Eds.). (2012). Philosophy for children through the secondary curriculum. Bloomsbury Publishing.
- فبک در نمایش
- فبک در تربیت بدنی و ورزش مدرسه
- فبک در فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)
- ضمیمه:خلاصه ای از تاریخ فبک و ساپره (انجمن پیشبرد کاوشگری و تامل فلسفی در تربیت)
دریافت فایل دیجیتال کتاب:
پیشینه بحث:
بخش دوم: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – بخش دوم (mehrmohammadi.ir)
بخش چهارم: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – بخش چهارم (mehrmohammadi.ir)
محمد فاقدی، دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۳: فبک در نمایش
دکتر مریم پورآقا، دانش آموخته فلسفه تعلیم و تربیت، مشاور فلسفی و مدرس دانشگاه، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۴: فبک در تربیت بدنی و ورزش مدرسه
دکتر امیر مرادی، دانش آموخته فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه خوارزمی، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۵: فبک در فاوا
دکتر یحیی قائدی، دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، پیشگام و تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
ضمیمه: خلاصه ای از تاریخ فبک و ساپره
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.